Friday, September 18, 2015

Pencinta Orkid

Sebenarnya Sya nie suka menanam pokok bunga tapi kat rumah tak ada pun pokok bunga..Maklum la duduk kat kawasan perumahan dah tu halaman rumah bersimen dan banyak barang..

Pokok yang sya paling suka tanam ialah pokok orkid..Lagi pun pokok nie senang nak jaga..Untuk orang yang mempunyai minat mendalam kat pokok orkid tak jadi masalah untuk keluarkan sejumlah wang untuk beli pokok yang mahal..

Post kali nie Sya nak kongsi berkenaan penjual orkid bernama Puan Zuriah yang boleh dikatakan trusted seller..Dia juga merupakan kakak angkat Sya..Orkid-orkid yang dia jual semuanya cantik dan dia juga membuat penghantaran secara pos..Boleh melawat facebook beliau kat SINI..


Dulu kakak angkat Sya nie kerja peguam tapi sebab minat dekat orkid so dia ambil keputusan jual orkid..Dia bukan setakat jual orkid tp jual baja, pasu dan merawat orkid yang bermasalah..


Ini orkid booster yang dia jual dan mendapat permintaan ramai..Pokok-pokok yang dia jual semuanya dipilih terlebih 
dahulu..Setiap pokok dan jenis yang dijual adalah berpatutan..




Untuk pencinta orkid Sya syorkan korang klik kat facebook dia..Tak rugi oooo dan dia juga seorang peramah..Untuk makluman dia berasal dari Kota Sarang Semut Kedah tapi sekarang menetap di Perlis..





No comments:

Post a Comment

Fendi VS Destinasi TV

 Assalamualaikum wbt kpd semua. Alhamdulillah hari nie 19 Julai 2023 bersamaan dgn 1 Muharram 1445H bermulalah permulaan baru tahun Hijrah. ...